הכל יחסים, על כל פשעים תכסה אהבה

תכתבי גם את "על כל פשעים תכסה אהבה", אמר חבר שפנה ללכת אחרי ששוחנו ארוכות, כלומר הבאנו דוגמאות ועשינו ברורים, כמו שעושים בקבלה. תודה על חוקים, "חוקי סדנא". לפני שיצא עדין לא הייתי בטוחה אם הבין את התעקשותי שיכנס ויאמר את המשפט ואז הכל יבוא על מקומו בשלום. 3 פעמים אמר בפני כי כל טעות משנה וזה בכלל ציטוט חשוב, הרה גורל, הייתי אומרת.

זה הכל יחסים טובים, זה כל מה שהוא מבקש, מתחנן. שיקרא את מה שהוא שוכח, דבר אחד, בורא העולם (או אולי מתעלם). רצון לקבל, שם זרק אותנו למים עמוקים. ולכן כל כך ביקשתי אותו שתמיד ישתדל שנזכור ש "על כל פשעים תכסה אהבה".

כתבתי על זה כבר אלף פעם, אז מה אתה חושב? טוב, אז תקחי משפט אחר. אולי את התפילה היומית שהחמצתי הבוקר, שלא כדרכי, תפילה משותפת : 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

בורא עולם, מבקשות שתחבר את כל המצבים גם גשמיים וגם רוחניים אליך, דרך העשיריה, עזור לנו להתגבר במאמץ משותף לחיזוק הקשרים בינינו.

פתח את לב החברות למושג "ואהבת לרעך כמוך" שנרגיש את הקשרים בינינו, עזור לנו ולמד אותנו שנהיה במחשבה תמידית לעשיריה.

תן לנו כוח לדרוש את החיבור בינינו וממרכז העשיריה אליך ללא הפסקה, למדנו לאהוב.

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

הכל יחסים. גם הבדידות היא יחסים וגם הריקנות וגם האהבה זה יחסים. וכאן באה השאלה מה קדם למה, האהבה או השנאה. ביננו זה ממש לא חשוב, וכל התשובות נכונות. אם תשאלו אותי אני אומרת, אהבה, כלומר, התרנגולת קודם לביצה.

עשינו בירורים.

אם הבין, שישתדל להזכיר לי ולהבטיח שתמיד אמורה להצליח, כן, שתמיד אזכור ואדע שעל כל פשעים אפשר לנסות לכסות באהבה.

הכל, הרי הכל, זה יחסים.

חברה בקבוצת בני ברוך, אמרה "אבל בחיים לא אצליח בכל אופן לחשוב על הזולת שפני שאני חושבת על עצמי. 

אולם אני משתדלת".

כמה נגע לליבי "האני משתדלת", למרות שאמרה שבלתי אפשרי, ואני קצת התבלבלתי, ובתוכי שאלתי, באמת, מה לא פעם ולא פעמיים לא…  ואז נזכרתי במשפט המנחם והמושיע ש "לנסוע בתקווה יותר חשוב מלהגיע".

ובנימה אופטימית זאת אסיים ולא אביט לאחור.