ניתוח הגדלת חזה – החלמה ומחשבות להמשך

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים לסוג הניתוחים הפופולריים כיום בעולם ורק בישראל נעשים מעל לעשרת אלפים ניתוחים מהסוג הזה בכל שנה, יחד עם זאת התחום הפך בשנים האחרונות להרבה יותר מפותח ממה שהורגלנו אליו בעשורים הקודמים. כיום סוגי השתלים השתנו, טכניקות ההחדרה שלהן השתנו ואפילו מקרי הצלקות הלכו והצטמצמו בשנים האחרונות. אך יחד עם המגוון הרחב של הניתוחים שתוכלי לעשת כיום להגדלת חזה, ישנם גם לא מעט שאלות ומחשבות להמשך הדרך לאחר ניתוח שכזה. כמובן שכמות הסיבוכים בניתוחים מהסוג הזה הינם נמוכים למדי, ויש לבצע בדיקות שגרתיות אך כן יש מקום למחשבה עתידית בנוגע לשימוש בהם בהמשך החיים. המאמר בשיתוף https://ronazaria.co.il/

פרטי לבוש קריטיים

אז מזל טוב לרגל השיפוץ החדש ולוודאי את תהני מהגודל שאותו ביקשת, אבל מה עושים עכשיו?
מטופלות רבות דורסות את הקניונים ואת מרכזי הקניות חודשים ספורים לאחר הניתוח, החל מבגדי ים חדשים, שמלות קיץ אווריריות ועד לחזיות התעמלות מחמיאות. אך בכל הקשור לבחירת בגדים לאחר ניתוח להגדלת חזה, ישנה החלטה אחת די קריטית והיא כמובן בחירת החזיה. לא מעט מתקופת ההחלמה תצטרכי "לאפשר" לחזה שלך לנשום ולא לבצע פעולות חדות מידי על מנת לא לפגוע בתוצאה הרצויה, ובתקופה שבה תוכלי ללבוש שוב פעם חזייה חשוב לקנות חזייה שתהיה במידה הנכונה לתפרים שלך, להליך הרפואי שעברת ובעיקר על מנת לשמור על השיפוץ שעבר.

תוכניות לעתיד

מלבד קנייה של חזייה או בגד ים החיים שלנו מלאים בלא מעט מהפעמים מגוון רחב של תכנונים שאנו נצטרך לשלב ביניהם, למשל כמו קריירה וילדים? דבר שנחשב ללא מעט נשים כדבר טריוויאלי עדיין מגלם בתוכו לא מעט קשיים ובעיקר רגשיים. אבל כיצד יש להתכונן להבאת ילדים עם שתלים? בעבר הלא רחוק החשש מדליפת השתל בזמן יניקה של התינוק היה גדול, אך כיום הבאת ילדים איננה אמורה לגרום לך ואת יכולה להיות סמוכה ובטוחה כי השתלים כיום מאפשרים יניקה נקיה של התינוק אל חלב האם. אך חשוב לדעת כי במידה ואת מתכוונת להיכנס להריון בשנה שלפני הניתוח, אולי כדי לדחות זאת וכנ"ל במידה ותרצי להגדיל/להוציא את השתלים שכבר בחזה יש להמתין לפחות 11 חודשים לאחר ההיריון.