עבודות לנוער לאחר הקורונה

תקופת הקורונה הכניסה לא מעט מאיתנו אל מצב של חל"ת, חל"ד ואבטלה כמעט מוחלטת. הסגרים הפכו לא מעט מקומות עבודה שונים ללא רלוונטים או חיונים, כך עברו לא מעט עובדים ממצב של עבודה במשרה מלאה לחל"ת ואבטלה. אך כיום עם מתן החיסונים והורדת אחוזי ההדבקה ברחבי הארץ, המשק הישראלי חזר לתעסוקה כמעט מלאה. בחודשים האחרונים אנו רואים עוד ועוד מקומות בילוי, שירות והסעדה חוזרים למתכונות מלאות ומחפשים לא מעט עובדים כיום. חלק ממקומות העבודה שחזרו לשוק, מחפשים גם אחר בני נוער אשר יוכלו לעזור להם לחזור אל המסלול המהיר לעבודה מלאה.

https://www.sahbak.co.il/page/youth-work

עבודה שירותית לנוער לאחר הקורונה

המשק שחזר לפעול בצורה כמעט מלאה, חוזר גם כן בגיוס ואיוש של לא מעט משרות אשר היו חסרות בזמן הקורונה והסגרים. חלק מהמשרות אשר מתפרסמות כיום מתחלקות בין חברות תקשורת שונות, חברות נותנות שירות ועוד. אך מרבית המודעות שתוכלו לראות היום לבני הנוער לאחר תקופת הקורונה, הם לא אחרים מאשר מוקדי השירות של הביטוחים השונים. אלו מחפשים כיום לא מעט נותני שירות, בין מוקדני בשירות טלפוני ועד למוקדנים במוקדים פורנטלים. מלבד אלו גם חברות התקשורת השונות מגייסות חבר'ה בגילאי תיכון, חלק מהתפקידים הינם טכנים אשר דורשים הכשרה בסיסית כל שהיא וחלק מהתפקידים הינם שירותים בדומה לחברות הביטוח. לא מעט מהמשרות המוצעות בחברות התקשורת, יכולות לסלול את הדרך לעבודה במשרה מלאה בחברה וגם צבירת לא מעט ידע וניסיון תעסוקתי חשוב עבור בני הנוער.

עבודות בתחום המסעדנות והמכירה לנוער אחרי הקורונה

יחד עם מוקדי השירות הטכנים ונקודות המכירה השונות, אל המשק חזרו גם כן בהדרגה חברות ההסעדה והמסעדות השונות. אלו אשר ממוקמות גם בקניונים שחזרו אל תעסוקה מלאה, אל הסנטרים והרחובות מגייסים גם כן לא מעט עובדים אשר יצאו לחל"ת בזמן הקורונה. חלק לא קטן מהמשרות בתחום המסעדנות, כמו מלצרות, משלוחים, צ'קרים ועוד, יכולים להתאים גם לבני נוער החל מגילאי תיכון ומעלה. בנוסף לתחום המסעדנות שחזר לעבוד בצורה כמעט מלאה, חוזרים גם החנויות השונות לעבוד כרגיל. חלק מהמשרות שתוכלו למצוא שם לבני נוער לאחר תקופת הקורונה, יתחלק בין עבודות מכירה אל בין  עבודות לוגיסטיות של מחסנים. עבודות אלו לעיתים יכולות להוות בסיס להמשך עבודה, גם בחודשי הקיץ של בני הנוער וגם לתקופה שלפני הצבא, שבה יוכלו לעבוד ולחסוך לא מעט כסף