איך זוכים ברב צאנס?

ישנם לא מעט משחקי מזל שיוכלו להפוך את חלקנו הגדול לעשירים ואם לא לעשירים כקורח אולי לכאלו שהעובר ושב שלהם לא דורש שיחת טלפון מהבנק. משחקים אלו בישראל קיימים בכמה סגנונות משחק בין אם מדובר במשחקים לניחוש מספרים וקלפים ועד אל ניחוש סטטיסטיקות ותוצאות כדורגל שונות, כאשר כל אחד מהמשחקים הללו יכול להניב למשתתפים זכיות בשווי של מאות אלפי שקלים. אך משחק הרב צ'נאס הוא מבין המשחקים שמעניקים למשתתפים את היכולת להשתתף לאורך כל היום, כאשר מתקיימות שבע הגרלות במהלך היום וכעוד שלושה הגרלות ביום שישי ושניים נוספות ביום שבת.

איך זוכים ברב צ'אנס?

משחק הרב צ'אנס של מפעל הפיס הפך לבין משחקי המזל הפופולריים בישראל, כשהוא לא רק מאפשר לזכות במספר הגרלות באותו היום אלא גם מאפשר להכפיל את הפרסים. כל מה שהמשתתפים צריכים לעשות הוא לנחש קלף אחד מכל סדרת קלפים כאשר בכל סדרת ישנם שמונה קלפים וארבעה סדרות( עלה, תלתן, לב ויהלום). גובה הפרס נקבע על פי סכום ההשתתפות, כך שהפרסים נעים בין מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים כאשר סכום ההשקעה נעה בין חמישה שקלים ועד לחמש מאות שקלים. לכן בעת הבחירה נוכל לשם דוגמא למלא יותר מטופס אחד, כאשר בכל טופס נדאג למלא סדרות ומספרים שונים ובעלות שנעה בין עשרה עד עשרים וחמישה שקלים.

עוד דרכים לזכייה ברב צ'אנס: מלבד שליחה של מספר טפסים נוכל כמובן להגדיל את סכום ההשקעה בטופס שלנו, כך שנוכל להחזיר חלק מההשקעה או להרוויח סכומים לא רעים. בנוסף לכך ישנן כיום לא מעט חברות המעניקות שירות של מילוי טפסי רב צ'אנס, כאשר בכל חברה שכזו קיים צוות מומחים אשר עובר על הטפסים השונים ונעזר בסטטיסטיקות שונות מהמחשב שיעזרו לשפר את סיכויי הזכייה. אתרים אלו מציעים שליחה מאובטחת ובחלק מהמקרים עוד מגוון שירותים וטיפים שונים, אשר יעזרו לכל אחד מהמשתתפים להגדיל את סיכויי הזכייה בין אם מדובר ברב צ'אנס ועד אל הגרלת הלוטו ומשחקי מזל נוספים בישראל.