החיות רצוא ושוב, יחזקאל א, יד

כתר-  זרתוסטרא, טרייר טיבטי; חכמה – בוגומיל (בוגו) כלב אנטיביוטי מדבר; בינה -מאייה, דנית גדולה, צנועה, נחבאת אל הכלים; חסד-ג'וני,  לב זהב, גבורה-סאנד מאן, סלוקי מנואבה, חסר רסן, ישב שלוש פעמים בכלא; תפארת- אנג'י, היפה בנשים, אחותו של סנד מאן, ישבה בכלא במקומו (כדי שלא ישכימו להורגו); נצח- מיסי, שעליה נאמר הפסוק "נצחוני בני", גאון,; הוד -לולי, ברזלית אהובה;יסוד-  דיזי, ביתה הענוגה של מיסי שנרצחה באכזריות על ידי חבורת מרעים; מלכות – ג'ולי, המלכה הלבנה, היחידה שעוד אתנו.

"אז תכתבי עליהם" אומרת בכורתי ואני עונה: "ניסיתי בזמנו והוצפתי רגשות, וחוץ מזה מי יאמין".

לא האמנתי כשסוף סוף הגענו לנושא והנה שוב קוראת בלילה את מה שכתבתן ואז מקשיבה שוב לרב שמדבר עשיריה שמתכנסים יחד, רק ביחד לומדים, כי אחרת טועים בדרך, מפספסים את העיקר. אז עד היום חשבתי בלבי, הנה עוד חבורה בדרך המלך. אז בדרך למלך הגיע חיבור מעל הדעת וכמו נהר שעולה על גדותיו לבי צר מלהכיל את הכלי המלא באהבה, שרק מי כמוכם יכולים ביחד להבין את ה"כ-לב" הזה, הפועם, כשאומרים "איש אחד בלב אחד". הקריאה הלילית הבהירה לי חד משמעית שמאהבת החיות לאהבה שאינה תלויה בשכר.

"הב, הב", רצון לקבל – מושג שלמדתי בקורס של בני ברוך, מוכנים כל רגע ואפילו דורשים אהבה, שאנחנו מצייתים לה כי "כ -לב" המשחרר ומציף אותנו מעל הדעת אהבה חלוטה ששולחת אותה אליכם, הכותבים, ולי בטח יקח עוד זמן, כי שער הדמעות שולח לכם אהבה שעולה על גדותיו, ולבי צר מלהכיל את הכלי המלא באהבה, שרק מי, כלומר אתם, יכולים ביחד להבין את ה"כ-לב" הזה הפועם. 

זרתוסרה נקרא שמו, כי כשרציתי בגיל 16 ללמוד משחק אמרו לי שדבר ראשון עלי ללמוד לבטא את האות רייש מתגלגלת וכמו שיש אנשים שלמשל לא יכולים בשום אופן לשרוק, כך הייתי אני עם הריש המתגלגלת. לכן, כבר אז, קראתי את "כה אמר זרתוסטרא" של ניטשה, אולי לא כי הייתה לי חברה שאמרה שלא צריך לקרוא את הספר מספיק לקרוא את שם הספר, הנה למשל הצביעה על הספר בשם "כה אמר זרתוסטרא", ואני מתוודה שלמרות שביליתי כחצי שנה בסטודיו נחשב למשחק, עדין מתקשה מאוד לספר לכם על זרתוסטרא שזכור לטוב מתמונה שיושב על אף גודלו המזערי, אינו אומר דבר על גודלו, הכתר שבחבורה. אספור עכשיו את המילים, כי כלו כל הקיצים, הזכרונות קשים, כי באמת אני חושבת שלא תאמינו כי זה יקרא הפרולוג. שולחת לכם שוב אהבה ומבקשת כוונות.