עורך דין גירושין – מחיר של ייעוץ ולייווי

בעבור לא מעט מצבים נזדקק לייעוץ מקצועי ואחראי, כזה אשר יוכל לא רק להעניק לנו את ההכוונה המתאימה אלא גם את הליווי הרגשי, המקצועי והמדויק ביותר עבורנו. ובמקרים מצערים כמו הליכי גירושין חשוב לדעת כיצד לבחור את עורך הדין שלנו, שכן לא רק הניסיון במרבית המקרים יוכל להציג לנו את יכולותיו של איש המקצוע אלא גם החיבור האישי. ומכיוון שמקרי גירושין עולים גם לא מעט כסף עבור כל אחד מהצדדים, מומלץ להכיר את המחירים הממוצעים של ליווי וייעוץ של עורך דין גירושין מקצועי ויעיל.

מה כוללים שירותיו של עורך דין גירושין?

אז לפני שאנו מגיעים אל זמני הייעוץ, שיחות טלפונים והסכמים חשוב לדעת כי הלין גירושין "סטנדרטי" יהיה ככל שיהיה, כולל בתוכו חלוקת מזונות, סידור הגט, הסדרי ראיה וכמובן חלוקת רכוש. כמובן שישנם מקרים אשר עלולים להיות סבוכים יותר, בין אם מדובר בריבוי נכסים ועד לזוגות שאינם מחזיקים בהסכם ממון. מומלץ כי שירותי עורך הדין שנבחר, יהיו עימנו מפתיחת התיק ועד לסיום הליך הגירושין אך לאלו שאין ביכולתם להתגרש בעזרתו של עורך דין קיימות 2 אלטרנטיבות. הראשונה היא באמצעות גישור, בין אם מדובר בצו של בית משפט או בהליך אליו שני הצדדים מבקשים להגיע ושם יוכלו לבצע את ההליך בהסכמה והידברות. הליך שני הוא באמצעות תביעת גירושין בבית משפט רבני או משפחה, שם יעברו הזוג הליך לא קטן שבסופו ייקבעו פרטי החלוקה וסיום ההליך.

עלויות של עורך דין גירושין

כמו ללא מעט מוצרים ושירותים בשוק, ישנם טווחים שגם ביניהם נוכל למצוא מספרים גבוהים במיוחד או נמוכים ביותר, אך עבור פגישת ייעוץ נשלם לרוב בין 500 עד 1,500 שקלים. בעבור שעת ייעוץ נשלם בין 300 עד 500 שקלים ואילו עבור הסכם גירושין עבור חלוקת רכוש, נשלם בין 8,000 ל20,000 שקלים. כמובן שחשוב לזכור כי הליכים משפטיים אלו כוללים אגרות בית משפט, החל מתביעה בנושא מזונות שתעלה 234 שקלים, בקשה לאיזון משאבים תעלה 2,846 שקלים. לכן לפני שאנו פונים אל עורך דין, מומלץ לבצע את החישובים הנכונים ולוודא כי יש ביכולותינו לעמוד אל מול שלל ההוצאות השונות.