עורך דין מעצרים – איך לחפש מישהו טוב?

במקרים שונים נזדקק לאנשי מקצוע מגוונים, בין אם מדובר במקרים של ריצוף הבית או חוות דעת רפואית ובין אם אנו במצב קטטוני במיוחד כמו מעצר, אז נזדקק לעורך דין מעצרים המתמחה במצבים קריטיים שכאלו. מצב שכזה עלול להוביל רבים מאיתנו לכדי קבלת החלטות שגויות, בין אם אנו בעלי ניסיון בתאי מעצר או לא, בלא מעט מקרים בחירת עורך הדין של העצורים נעשית בפזיזות וללא כל מחשבה או שאלה מקדימה. לכן במקום לגרום לסיטואציה להוביל אותנו, ריכזנו מספר טיפים אשר יוכלו לעזור בעת בחירה של עורך דין מעצרים.

התמחות והקשבה – בהתייחסות אל מקרים של מעצר ככל הנראה שהחיפוש של כולנו לא יובל על ידי התמחות והקשבה, אך בנקודות זמן קריטיות כמו אל חשוב למצוא עורך בעל יכולת הקשבה לסיטואציה אליה נקלענו יחד עם זמינות גבוהה(שכן זמן הוא פרמטר חשוב במצבים כאלו). ובכל הקשור להתמחות של עורך הדין, חשוב לוודא שעורך הדין שלנו אכן מתמחה בתחום בו אנו מואשמים, בקיא בתנאים ובזכויות שלנו וכמובן בעל ניסיון בתיקים דומים. לכן לצד התמחותו של עורך הדין, מומלץ גם לקבל המלצות מלקוחות קודמים או לכל היותר לבצע בדיקה דרך אחד מאתרי האינטרנט שם נוכל לקבל ללא ספק ביקורת מגורם צד שלישי. נקודות אלו יוכלו לעזור במקרה של מעצר, אך על מנת לבצע את הבחירה האופטימלית יש עוד כמה נקודות.

להתאים את הבחירה של עורך הדין

ניסיון, תקשורת וביקורות של צד שלישי אכן יוכלו לעזור בעת הבחירה, אבל למרות הזמן שעלול לשחק לרעתנו מומלץ גם לקבל אסמכתאות לתיקים שטופלו בעבר על ידי עורך הדין. דרך כך נוכל גם לקבל ביקורות נוספות ואמינות יותר אלא גם להכיר ביכולות ההצלחה של עורך הדין. פרט נוסף שלא מעט עצירים שוכחים לברר הוא כמובן מבנה השכר של עורך הדין, שיחד עם השאלות שהוא עלול להעלות חשוב גם לא להילחץ מנפוח האישומים על ידי עורך הדין אלא להכיר גם בשכר הממוצע כיום. וכלל לא פחות חשוב במצבים כל כך קריטיים, הוא לבצע את הבחירה תוך כדי מיצוי אפשרויות והכרה כללית של השוק.