עורך דין מקרקעין פתח תקווה

לא מעט תחומים בחיינו דורשים התערבות משפטית או לכל היותר יעוץ מתאים ומדויק עבורם, מקרים שכאלו יכולים לנוע בין מקרים של רשלנות רפואית ועד לכדי מקרים הכוללים הפרת חוזרים, השכרת דירות ועוד. לכן בכל מה שקשור אל מקרי מקרקעין, בהם החוק ובית המשפט רואה כתחום המתפרס אל מגוון מקרים שונים ייעוץ מעורך דין מקרקעין יהיה ככל הנראה כמעט והכרחי. מקרים אלו יכולים לנוע במקרים של בנייה חדשה, שיפוץ נרחב ואפילו מקרים של השכרת דירה או מכירה של נכס מסחרי. כל שכן עסקאות אלו עלולות להכיל לא פעם תרמיות שונות, אך גם לכלול היטלים ומיסים שונים על צד הקונה או המוכר.

מתי שירותיו של עורך דין מקרקעין נחוץ?

כמו שהזכרנו בשורות שמעל, דיני מקרקעין נעים על פני מגוון רחב של מקרים בהם מרבית האזרחים יתקלו בנקודת זמן כזו או אחרת. אחת מהן ואולי המבוקשת והפופולרית בקרב ישראלים היא ברכישת דירה, מעמד מרגש שכזה ככל הנראה ידרוש התערבות של עורך דין דיני מקרקעין פתח תקווה או ברעננה. ראשית כל ייעוץ שכזה יהיה רלוונטי בכדי לבדוק לעומק חוזים שבין קבל"ן אל רוכש הדירה, שכן מרבית הרוכשים אינם מנוסים בחוזים מסוג זה. מקרה אחר ולא פחות פופולרי בקרב ישראלים הוא השכרת דירה, בין אם מדובר בצד המשכיר או השוכר, עסקה שכזו כוללת בתוכה חוזה שעלול להכביד על השוכרים או במקרים אחרים לחשוף את המשכיר לפגיעות עתידיות בנכס.

מיסוי ועסקאות נדל"ן מסחריות

השימוש בשירותיו של עורך דין מקרקעין פתח תקווה אינו מוגבל רק עבור מקרים של השכרה או מכירה של הנכס, אלא גם עבור פרויקטים מסחריים שונים הדורשים פיקוח ותקשורת ישירה ומהירה אל מול הרשויות המקומיות. אחת מהן היא מצידם של יזמים במקרה של פרויקטים שונים של בנייה כמו תמ"א 38 ועד לעסקאות קומבינציה ופיתוחים שונים של בנייה. עם זאת גם במעמד מכירה של נכס/קרקע ובמקרה של קנייה עלולים להתווסף תשלומים שונים כמו מס שבח, מס רכישה ועד אל מס ערך מוסף. כל אלו גם כן יוכלו להתבהר בצורה משפטית על ידי עורך דין מקרקעין מצוין.