אימות חתימה עורך דין – מחיר?

בעידן בו אנו ניזונים מחצאי אמיתות ורוכשים לא מעט זיופים גם מבלי להרגיש, החשיבות למוצרים אמיתיים הופכת לגבוהה במיוחד ובמיוחד כאשר מדובר במסמכים המהווים משקל משפטי. על כן במקרים שכאלו אין פתרון מושלם יותר מאשר מסמך בעל אימות חתימה של עורך דין. מקרים שכאלו יכולים להתהוות במספר רב של מקרים, החל מצוואות, הסכמי ממון ועד אל שטר מכירה, חוזרים ואפילו ייפוי כוח. עם פתיחת השוק הישראלי אל מגוון שווקים בינלאומיים, ריבויי עסקאות נדל"ן, הפך אימות החתימה לאחד הכלים החשובים עבור לא מעט הליכים בירוקרטיים ולכן מומלץ להכיר את בחשיבות כלי זה.

מקרים דחופים אבל לא רק

כמו שציינו מעל המשמעות של אימות חתימה על ידי עורך דין, מעניק למסמכים שונים מעמד אחר של אמינות עם זאת על מסמכים אלו בין אם דחופים או הרי גורל, עליהם להיות ברורים, שאינם בעלי משמעות כפולה וכמו קריא. במידה ותנאים אלו ואחרים לא יתממשו, עלול המסמך להיות מבוטל אל מול הרשויות ולכן מומלץ להיוועץ בעורך דין המתמחה באימות חתימה ואף יוכל לעזור בעריכת המסמך. השימוש של מסמכים אלו יכול להתבצע אפילו בחתימה על הסכם ממון, שכן מקרים שכאלו דורשים עריכה ואמון שבין הצדדים המבקשים לממש הסכם זה. לכן דרך שירותיו של עורך דין המתמחה באימות חתימה, ניתן יהיה לא רק לערוך את ההסכם בצורה עניינית אלא גם לוודא הסכמה מלאה של שני הצדדים תוך כדי הבנת המשמעויות המשפטיות של כל מסמך לגופו.

מחיר של אימות חתימה

העלות של אימות חתימה בפני עורך דין עלול להיות מושפע ממספר גורמים, הראשון שבהם שלא קיים איזשהו תעריף בדומה לנוטריון. עם זאת העלות הממוצעת של אימות חתימה על ידי עורך דין נעה בין 175 עד 210 שקלים, כאשר תוספת של כל דף/עמוד תתווסף בעלות של בין 75 עד 77 שקלים. אך כמו שציינו מעל השימוש באימות חתימה יכול להיות מגוון, ובכך גם להשפיע על העלות של השירות שבחלק מהמקרים יכלול גם עריכה של המסמך ושירותים נוספים.