דירות יוקרה למכירה בתל אביב

דירות יוקרה בעיר תל אביב נעות על פני מחירים רבים, חלקם בעלי איביזורים מרשמים וחלקם עם נופים מרהיבים של העיר תל אביב אשר מכפילים ואף יכולים לשלש את שווי הנכס.

אומנם בתקופת הקורונה לא היו תנודות חדות מידי בשוק הדירות בישראל, כך קרה בשוק דירות היוקרה של תל אביב, מה שכן מעט השתנה אלו מחירי ההתחלה שמעט הנמיכו קומה. אלו כמובן בהתאם למיקום שלהם ולרמת האבזור והעיצוב.

יפוhttps://yav.co.il/דירות-יוקרה-ביפו/

כמובן שהעיר תל אביב מחולקת ל3 חלקים, יש שיגיד אפילו יותר. אבל ככל שאנחנו רוצים לדייק את המחירים ומומצע דירות היוקרה, כך נוכל לראות בהבדלים. למשל נוכל לראות דירת יוקרה ביפו שקרובות לים וגם מאובזרות בצורה מרהיבה, במחירים שיכולים להתחיל ב3 מיליון שקלים. אבל יחד עם זאת באזור יפו דירות היוקרה יכולות לטפס גם לעד 20 מיליון שקלים ואפילו יותר אבל הוא פחות סביר. כמובן שישנם עוד משתנים המשפיעים על המחיר שיכול לטפס מעלה, בשורה תחתונה באזור יפו שבתל אביב יפו תוכלו למצוא דירות יוקרה במחיר התחלתי די שפוי.

צפון העיר

הצפון להבדיל מיפו או ממרכז העיר בכלל נחשב לאזור הרבה יותר מרווח ונקי, הוא לא דומה בשום צורה לצפיפות בשדרות ירושלים שביפו או לאזור שנקין. יחד עם זאת אזור זה נהנה לא רק ממרחב גדול יותר אלא גם מהטבות שיש לעיר תל אביב להציע, כשאל מרכז העיר אפשר להגיע בקלות. יחד עם כל אלו דירות יוקרה שבאזור צפון תל אביב מתחלקות לאלו הקרובות לים ואלו שקרובות לאזורי התעשייה, אך המחירים ב 2 האזורים יכול להתחיל בין 4 וחצי מיליון לעד חמש עשרה ועשרים מיליון שקלים. יחד עם כל אלו מחיר ממוצע לדירות היוקרה גבוה בהרבה מזה של יפו.

מרכז העיר

העיר תל אביב נחשבת לבירת התרבות הבלתי רשמית של מדינת ישראל, חלק לא קטן בעיתונים בעולם מחשיבים אותה לאחת מערי העולם כמו לונדון פריז וברצלונה. לכן אין פלא כי דירות יוקרה במרכז תל אביב יהפכו להיות הדבר הכמעט חם ביותר במזרח התיכון, כאשר תוכלו להגיע גם לסכומים של עד 65 מיליון שקלים! כמובן שישנם בתים שהמחירים יכולים להתחיל ב2 ו3 מיליון, אך אפשרויות אלו יהיו בודדות כמעט.